Хочете повернути або обміняти товар належної якості?
Згідно з Законом України «Про захист прав споживача», протягом 14 днів від дня купівлі, у Вас є право повернути товар належної якості.
Варто пам’ятати, щоб повернути або обміняти товар, потрібно зберегти його товарний вигляд та не використовувати. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики. Тому якщо Ви, наприклад, придбали товар користувались ним та використовували його за призначенням, то повернути товар не вийде, оскільки на товарі легко провірити час роботи, що автоматично поставить товар у ряд «вживаного».
Це прописано у статті 9 Закону про захист прав споживачів.
Повернути товар, який вже використовувався, не вийде, крім випадків, коли він бракований.
Опис товару належної якості:
- товар без механічних ушкоджень
- збережені всі ярлики, маркування, не було пошкоджено пломби, які встановлюються ззовні упаковки товару та всі захисні плівки
- не був вживаний і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям
- якщо товар був запакований у блістерну одноразову упаковку – він приймається, якщо упаковка не розкривалася
- повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка
Опис товару неналежної якості:
- Були в використанні
- Товар з дефектами
- Товар з неповним комплектом
- Товар з подряпинами, сколами, плямами, тріщінами
- Пошкоджені ярлики, пломби цілісність пакування
Товари не належної якості, які не відповідають вказаним вище пунктам, обміну та поверненню не підлягають
Повернення і обмін товару здійснюється за допомогою служби доставки "Нова пошта" за рахунок покупця.
1. Заповніть бланк повернення товару
- Для отримання бланку Вам необхідно написати лист на email нашого магазину alebardys@gmail.com, або у Viber за номером +380966110023, вказавши причину повернення
- Не забудьте вказати свої контактні дані, номер ТТН та номер замовлення, за яким ви отримували товар
2. Запакуйте товар
- Перевірте, чи ваш товар належної якості
- Покладіть товар в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект
- Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали
- Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні треба надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальну вартість подарунка буде вирахувано із суми повернення
3. Адреса для повернення товару
- Повернення товару здійснюється службою доставки "Нова пошта"
- м.Старокостянтинів 3 віділення
- Грушецька Татяна Андріївна
- +380 97 062 79 72
4. Оплата доставки повернення або обміну товару:
- Термокомплекти не підлягають до повернення та обміну товарів
- Якщо покупцеві не сподобався товар або передумав, вартість зворотньої доставки при поверненні не компенсується
- Повернути та обміняти можна у разі наявності браку, або помилки замовлення з вини продавця, для цього треба перевірити замовлення при отриманні у кур'єра або у відділенні поштової служби та у випадку наявності браку звернутися за номером +380 97 062 79 72
5. Повернення коштів за товар
- У отриманому та роздрукованому бланку повернення вкажіть номер карти та ПІБ власника банківської картки українською мовою
- Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 2–7 днів після отримання і огляду нами повернення
6. Обмін товару
- Товар для обміну по замовленню буде надіслано протягом 2-7 робочих після отримання нами Вашого повернення
- Номер експрес-накладної буде надіслано в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber
Гарантійна підтримка
Всі товари, представлені в нашому магазині є в наявності, оргінальні, та запаковані. Гарантія від магазину 14 днів
Гарантія передбачає безкоштовне усунення дефекту, який виник з вини виробника протягом гарантійного терміну або заміну товару.
Гарантійний термін від 14 днів, залежно від категорії товарів. Гарантійний термін вказаний на кожній картці товару, а також в гарантійному талоні
Якщо ж покупець повертає товар по гарантії, він може розраховувати на безкоштовне усунення несправності в розумні терміни / компенсацію своїх витрат на усунення несправності / зменшення вартості товару.
Проте, якщо виявлено несправність, яка виникла з вини виробника, істотна, тобто не дозволяє використовувати товар за цільовим призначенням, яка після усунення проявляється знову, та має одну із властивостей:
- не може бути усунена;
- робить товар суттєво іншим, змінює його характеристики;
- на її усунення потрібно тривалий час.
тоді клієнт має право розраховувати на розірвання угоди купівлі-продажу та повернення коштів або заміну на аналогічний товар.